Bagaimana saya melaporkan 'Missing Cashback'?

1) Klik di sini untuk pergi ke borang Missing Cashback.

2) Anda akan dibawa ke borang yang tertera seperti gambar di bawah. Sila klik pada Kedai yang terlibat dalam kehilangan Cashback anda, dan pilih tarikh pembelian yang betul.

Peringatan: Kedai dan tarikh pembelian yang dipaparkan adalah sama seperti yang terdapat dalam senarai "Click Activity" anda. Jika tarikh pembelian tersebut tidak dipaparkan, ini bermaksud anda tidak membuat sebarang klik melalui ShopBack sewaktu pembelian anda, dan menyebabkan pembelian tersebut tidak berkait dengan pihak ShopBack! 

Screenshot_2019-12-06_at_3.12.16_PM.png

3) Selepas memilih kedai dan tarikh klik pautan, sila isikan "order ID" di ruangan yang seterusnya. Tidak pasti apa itu "order ID"? Sila semak di sini

Screenshot_2019-12-06_at_3.12.48_PM.png

 

4) Seterusnya, masukkan maklumat pembelian dan muat naik "Order Confirmation"! Sila pastikan maklumat-maklumat yang berikut ditunjukkan:

-Order ID

-Tarikh pembelian

-Pecahan harga yang lengkap

-Maklumat pembelian

 

NOTA: Anda boleh memuat naik fail jenis .PNG, .JPEG and .PDF dengan saiz tidak lebih melebihi 20MB. 

Screenshot_2019-12-06_at_3.29.43_PM.png

5) Setelah laporan dihantar, anda akan dimaklumkan tentang proses siasatan. Keputusan siasatan tersebut akan dimuktamadkan dalam tempoh 14 hari selepas laporan difailkan. Sebagai alternatif, anda boleh menyemak status siasatan pada akaun ShopBack anda di bahagian "Cashback Activity".

Can’t find what you need? Reach out to us!

Shopback Help Center Footer Banner