Saya tidak lagi berminat menggunakan ShopBack. Bagaimana boleh saya padam akaun ShopBack saya?

Oh tidak! Kami berasa sedih atas perkara ini.

Harap maklum bahawa sebaik sahaja akaun telah dipadamkan, kami tidak dapat mengembalikan, memulihkan atau mendapatkan apa-apa maklumat yang berkaitan dengan akaun tersebut

Harap maklum bahawa semua Cashback di dalam akaun anda akan dibatalkan setelah ketika pemadaman akaun.

 

Sekiranya anda ingin membuat pengeluaran Cashback sebelum akaun anda dipadamkan, anda perlu memohon pengeluaran Cashback dengan syarat baki yang ada memenuhi amaun minimum RM10.

 

Nota: Hanya Available Balance sahaja yang yang boleh dikeluarkan. Cashback yang masih di bawah status "Pending" tidak dapat dikeluarkan.

 

Pastikan pengeluaran anda berjaya dan wang diterima dalam dalam akaun bank anda sebelum anda meneruskan dengan pemadaman akaun.

 

Sila ikut langkah-langkan di bawah untuk membuat pemadaman akaun ShopBack.

1. Pada laman web ShopBack
Setelah anda log masuk ke akaun anda, klik pautan ini untuk pergi ke halaman "Account Settings" dan anda akan jumpa butang "Delete my account" seperti pada tangkap layar di bawah.
Klik butang tersebut untuk tersebut untuk teruskan dengan pemadaman akaun.

Webdeletion_1.png

 

2. Pada ShopBack App
Setelah anda log masuk ke akaun anda pada ShopBack App, klik pautan ini untuk pergi ke halaman "Login Settings" dan anda akan nampak butang "Delete my account" seperti pada tangkap layar di bawah.

Klik butang tersebut untuk tersebut untuk teruskan dengan pemadaman akaun.

appdeletion_1.png

 

Setelah anda menghantar permintaan untuk memadamkan akaun ShopBack anda, anda mempunyai masa 24 jam untuk membatalkan permintaan sekiranya berubah fikiran.


Can’t find what you need? Reach out to us!

Shopback Help Center Footer Banner