Saya tidak menerima e-mel pengesahan butiran bayaran saya. Apa perlu saya buat?

Sekiranya anda masih belum menerima e-mel pengesahan daripada ShopBack dalam masa 5 hingga 10 minit, sila semak:

1. Salah taip: Semak dahulu sama ada alamat e-mel yang didaftarkan adalah betul. Ia mungkin kelihatan mustahil pada anda, tetapi perkara ini kerap berlaku.
2. Segar semula/Refresh: Kadang-kala, anda perlu segar semula laman web secara manual untuk memeriksa e-mel baharu.
3. Alamat e-mel disekat: Semak di dalam folder e-mel yang lain-lain seperti folder spam/sampah sekiranya perkhidmatan e-mel anda telah menyekat e-mel dari Shopback tanpa sengaja.

 

Jikalau alamat e-mel yang berdaftar salah ataupun tiada e-mel pengesahan daripada ShopBack di dalam folder spam/sampah, sila hubungi pasukan Khidmat Pelanggan kami melalui Pembantu Maya ShopBack. 😊

Can’t find what you need? Reach out to us!