Saya tidak dapat mengesahkan dan mengaktifkan ShopBack PayLater. Bagaimanakah saya boleh menyelesaikan perkara ini?

Berikut ialah beberapa penyelesaian yang boleh anda cuba jika anda menghadapi mana-mana isu berikut:

 

Isu Tindakan yang perlu diambil
Dokumen pengenalan diri tidak dapat dikenali

Memastikan bahawa:

  • Anda menggunakan dokumen pengenalan diri yang diluluskan sama yang anda gunakan pada permulaan proses pendaftaran.
  • Dokumen anda dalam keadaan baik dan tidak rosak (contoh: renyuk atau bernoda).
  • Foto dokumen anda hendaklah berkualiti dan tidak terjejas oleh sebarang pantulan cahaya yang kuat.
  • Dokumen anda harus kelihatan sepenuhnya dan tidak dilindungi oleh apa-apa.
Selfie tidak jelas Sila pastikan wajah anda kelihatan sepenuhnya & foto yang diambil berada dalam persekitaran yang terang.
Bahagian dokumen pengenalan diri yang salah Sila ambil gambar dokumen pengenalan pandangan hadapan anda terlebih dahulu. Setelah itu selesai, anda boleh teruskan untuk mengambil foto paparan belakang dokumen pengenalan anda.

 

Jika anda menghadapi masalah lain yang tidak disenaraikan di atas, sila hubungi pasukan Perkhidmatan Pelanggan kami untuk mendapatkan bantuan lanjut. Hanya maklum bahawa apabila anda bercakap dengan mereka, mereka mungkin bertanya soalan untuk mengesahkan identiti anda.

Can’t find what you need? Reach out to us!

Shopback Help Center Footer Banner