Mengapa saya tidak boleh mengalih keluar kad saya daripada ShopBack?

Anda mungkin mempunyai satu atau lebih bayaran tertunggak untuk ditolak secara automatik pada tarikh kemudian, oleh itu anda tidak dapat keluarkan kad anda daripada aplikasi ShopBack. Sila lihat bil yang akan datang dengan pergi ke 'Transaksi' daripada akaun ShopBack anda.

Sekiranya anda ingin menukar kad anda, anda boleh menambah satu lagi dan menetapkannya sebagai lalai anda. Ansuran tertunggak kemudiannya akan ditolak secara automatik daripada kad yang baru ditambah. Setelah perubahan selesai, anda boleh meneruskan untuk keluarkan keluar kad awal daripada akaun ShopBack anda.

Jika anda telah memastikan bahawa semua pembayaran tertunggak telah dibayar dan masih tidak dapat keluarkan kad anda, sila hubungi pasukan Sokongan Pelanggan kami di sini untuk mendapatkan bantuan.

Can’t find what you need? Reach out to us!

Shopback Help Center Footer Banner