Bagaimanakah cara untuk menyahaktif akaun saya?

Perkara terakhir yang kami mahu ialah melihat anda pergi. Jika ada apa-apa yang boleh kami lakukan dengan lebih baik untuk menambah baik pengalaman ShopBack PayLater, sila hubungi kami. Kami menghargai maklum balas anda dan akan terus berusaha untuk menyediakan perkhidmatan yang lebih baik.

Untuk menutup akaun anda, semak bahawa:


1. Anda telah membayar sepenuhnya semua ansuran yang berkaitan dengan pesanan anda, dan tiada bayaran tertunggak;

2. Anda telah membayar balik semua yuran pembayaran lewat;
3. Tiada pertikaian tertunggak antara anda dan ShopBack PayLater atau mana-mana peniaga yang mengambil bahagian;
4. Tiada bayaran balik tertunggak atau pembalikan daripada kedai yang mengambil bahagian yang masih diproses; dan
5. Tiada penyiasatan berterusan ke atas pesanan anda, ansuran atau sebarang situasi lain seperti yang ditentukan oleh ShopBack.

Pada aplikasi ShopBack anda, anda boleh mengikuti langkah di bawah untuk menutup akaun anda:

1. Buka aplikasi ShopBack.
2. Pilih "Account".
3. Pilih "Account & Security".
4. Tekan pada "Login & Security".
5. Pilih "Delete My Account".

Jika anda menghadapi sebarang masalah semasa proses, sila hubungi Pasukan Khidmat Pelanggan kami dan kami berbesar hati untuk membantu anda!

Can’t find what you need? Reach out to us!

Shopback Help Center Footer Banner