Cara-cara Pengeluaran
-
Bagaimanakah cara untuk membuat pengeluaran Cashback?Anda boleh memohon pengeluaran melalui pemindahan Cashback ke bank anda. Anda hanya perlu memasukkan nombor akaun bank anda (bukan nombor kad debit bank), hantar permohonan dan anda akan menerimanya dalam masa 3-5 hari bekerja. *Had pengeluaran ia...
-
Bilakah Cashback boleh dikeluarkan?Anda boleh membuat pengeluaran apabila anda telah mengumpul minimum RM10 “Confirmed Cashback” dan jumlah ini tidak termasuk bonus. Jumlah “Confirmed Cashback” yang masih belum dikeluarkan boleh didapati di “Available Balance”. Anda boleh meliha...
-
Saya mendapat mesej ralat bahawa akaun belum disahkan. Apa yang perlu saya lakukan?Untuk bantuan mengenai perkara ini, sila hubungi pasukan kami! (Nota: Jika anda menghadapi masalah selepas menerima e-mel pengesahan, sila cuba lagi dan pastikan anda menutup aplikasi ShopBack/log keluar dari laman web ShopBack sebelum mengklik p...
-
Bagaimana saya hendak membuat pengesahan akaun bank saya?Sebaik sahaja anda menyimpan butiran bank anda pada akaun ShopBack, anda akan menerima e-mel yang meminta anda untuk mengesahkan butiran anda. Klik pada butang dalam e-mel tersebut dalam masa 30 minit dan akaun bank anda akan disahkan. Sekiranya ...
-
Apakah kata laluan yang perlu saya masukkan untuk membuat pengeluaran Cashback?Terdapat 2 kata laluan yang akan diminta: 1) Kata laluan log masuk ShopBack - masukkan dalam bahagian "Verify Password" (tidak terpakai untuk akaun log masuk Facebook); dan 2) Kata One Time Pin (OTP) - kata laluan ini akan dihantar melalui SMS ke...
-
Apakah had untuk membuat pengeluaran Cashback?Jumlah maksimum yang boleh anda mohon untuk membuat pengeluaran ialah RM300 sehari. Anda perlu mengumpul RM10 “Confirmed Cashback” untuk membuat pengeluaran. Dalam erti kata lain, anda hanya boleh membuat pengeluaran jika baki dalam “Available Bal...
-
Saya tidak berjaya untuk mengemaskini nombor telefon ketika pengeluaran. Apa yang perlu saya lakukan?Anda akan mempunyai ralat untuk kemaskini nombor telefon disebabkan situasi-situasi berikut: 1) Format nombor telefon yang salah. (Jika nombor telefon anda ialah +60123456789, anda hanya perlu masukkan nombor anda 123456789) 2) Nombor telefon and...
-
Saya tidak terima One Time Pin(OTP), apa yang perlu saya buat?Terdapat beberapa sebab anda mungkin tidak menerima OTP termasuk isu lokasi, isu peranti ataupun trafik rangkaian. Anda dinasihatkan untuk cuba lagi dalam masa 10-15 minit selepas permintaan pertama, atau bergerak ke kawasan terbuka dengan peneri...