Missing Cashback
-
Mengapa Cashback saya tidak dikemas kini ke dalam akaun ShopBack saya?Cashback anda mungkin tidak direkodkan ke dalam akaun ShopBack disebabkan faktor-faktor berikut: 1) Anda mungkin tidak memulakan proses pembelian dari ShopBack. Jika anda tidak mengklik pautan ke kedai pilihan melalui ShopBack untuk meneruskan tr...
-
Apa yang perlu saya lakukan sekiranya Cashback saya hilang?Anda perlu memfailkan laporan "Missing Cashback" untuk setiap pembelian yang tidak direkodkan. Anda boleh memfailkan laporan tersebut di sini: 1) Di aplikasi telefon pintar, sila klik pada ikon pengguna dan cari "Report Missing Cashback" 2) Di l...
-
Bila saya boleh melaporkan 'Missing Cashback'?Memandangkan Cashback biasanya mengambil sehingga 48 jam (dan sehingga 7 hari bagi kedai tertentu) untuk diproses dan dipaparkan dalam akaun anda, anda hanya boleh memfailkan laporan selepas tempoh masa itu tamat. Sila ambil perhatian bahawa jang...
-
Bagaimana saya melaporkan 'Missing Cashback'?1) Klik di sini untuk pergi ke borang Missing Cashback. 2) Anda akan dibawa ke borang Missing Cashback. Sila klik pada Kedai yang terlibat dalam kehilangan Cashback anda, dan pilih tarikh pembelian yang betul. Peringatan: Kedai dan tarikh pembel...
-
Apabila saya melaporkan 'Missing Cashback', apakah yang perlu diisi pada bahagian 'Order ID'?Setiap Order ID berbeza mengikut kedai atau pembelian. Kebiasaannya, anda akan menerima pengesahan sama ada melalui e-mel atau SMS apabila telah berjaya membuat pembelian di laman web serta aplikasi kedai itu. Sebagai alternatif, pembelian tersebu...
-
Mengapa saya tidak nampak pilihan untuk melaporkan 'Missing Cashback' pada tarikh saya membuat pembelian?Ini mungkin berlaku disebabkan: 1) Laporan yang anda ingin failkan telah melebihi 30 hari dari tarikh pembelian anda. Sila pastikan anda memfailkan laporan "Missing Cashback" dalam tempoh 30 hari dari tarikh pembelian anda. 2) Anda tidak membuat...
-
Apakah dokumen yang diperlukan untuk saya memfailkan permintaan 'Missing Cashback'?Anda hendaklah memuat naik emel pengesahan pembelian/tempahan. Sila pastikan bahawa e-mel pengesahan pembelian tersebut mengandungi semua maklumat penting seperti nombor pesanan, butiran barang yang dibeli, harga, tarikh dan masa pembelian. Seki...
-
Permintaan 'Missing Cashback' saya ditolak. Bolehkah saya membuat rayuan?Anda boleh membuat rayuan jika laporan "Missing Cashback" anda ditolak dalam tempoh 30 hari dari tarikh notifikasi e-mel daripada ShopBack yang memaklumkan bahawa Cashback anda ditolak. Sebarang rayuan yang dibuat selepas tamat tempoh yang ditetap...
-
Bagaimana saya akan mengetahui status permintaan 'Missing Cashback'?Setelah siasatan tamat, keputusan siasatan Cashback akan dimaklumkan kepada anda melalui e-mel. Sebagai alternatif, anda boleh melihat status penyiasatan Missing Cashback pada akaun Shopback anda di bawah tab Cashback Activity! Jom berbual deng...
-
Permintaan 'Missing Cashback' saya sedang disiasat. Berapa lama saya perlu tunggu?Siasatan Missing Cashback memerlukan sedikit masa kerana pasukan kami sedang mengesahkan transaksi ini dengan rakan stor kami. Kami akan melakukan yang terbaik untuk mengemaskini status Cashback anda mengikut tarikh yang ditetapkan pada Cashback D...