Status Pengeluaran
-
Berapa lamakah masa yang diambil untuk Cashback masuk ke dalam akaun?Untuk permintaan pengeluaran ke akaun bank simpanan peribadi atau semasa, anda akan menerima wang itu dalam akaun bank anda dalam masa 3-5 hari bekerja daripada tarikh permohonan. Bagi permintaan pengeluaran ke Boost e-Wallet, ia akan mengambil m...
-
Mengapakah permohonan pengeluaran Cashback saya gagal?Pengeluaran Cashback anda mungkin gagal kerana: 1) Butiran Bank yang dimasukkan tidak sah (kesilapan biasa adalah apabila anda memasukkan nombor kad bank; apa yang diperlukan ialah nombor akaun bank) 2) Pengeluaran mengandungi sejumlah Cashback y...
-
Mengapa ada "Adjusted withdrawal status" dalam rekod pengeluaran saya?Terdapat beberapa sebab pengeluaran anda dalam status 'Adjusted': 1) Butiran bank yang tidak sah dimasukkan. Anda mungkin perlu memastikan bahawa anda telah mengemas kini nombor maklumat akaun bank, dan bukan nombor maklumat kad anda. 2) Pengelua...
-
Saya tidak terima wang pengeluaran Cashback saya. Apa yang perlu saya buat?Sila hubungi kami dengan segera melalui Pembantu Maya ShopBack di sebelah kanan bawah skrin.
-
Saya tersalah masukkan butiran untuk pengeluaran Cashback. Apa yang boleh saya lakukan?Untuk meminda butiran pengeluaran, anda perlu padam butiran yang pernah dimasukkan dan isi kembali butiran yang betul dalam akaun ShopBack anda. Sekiranya anda mempunyai persoalan lain, klik di sini dan kami akan membantu anda!
-
Bagaimanakah saya memohon bukti pengeluaran Cashback?Berikut adalah cara untuk memohon bukti pengeluaran Cashback:1. Pergi ke halaman Cashback Overview di akaun anda. 2. Pergi ke tab "Withdrawal History" 3. Klik butang "Need help?" pada rekod pengeluran yang anda ingin semak 4. Klik butang "Get proo...