Tidak menerima emel reset kata laluan

Saya tidak menerima sebarang emel reset kata laluan. Apa yang patut saya lakukan?

Jika anda lupa kata laluan dan cuba untuk menetapkannya semula tetapi tidak menerima emel reset, artikel ini mungkin dapat membantu.


Apa anda boleh cuba

Jika anda menghadapi masalah menetapkan semula kata laluan kerana emel reset kata laluan belum diterima, cuba langkah-langkah berikut.

Untuk AplikasiUntuk laman web
  1. Cuba meminta emel sekali lagi semasa log masuk dengan menekan pada "Forgot password?. Pastikan anda memeriksa bahawa anda telah memasukkan alamat emel yang betul.
    Did_not_receive_reset_password_email_SS_01.png
  2. Emel reset kata laluan akan dihantar ke alamat emel yang anda masukkan.
    Did_not_receive_reset_password_email_SS_02.png
  3. Jika emel masih belum diterima, periksa peti masuk spam atau sampah anda.

Sah selama 30 minit

Sila ambil perhatian bahawa emel reset kata laluan hanya sah selama 30 minit. Jika anda tidak dapat menetapkan semula kata laluan anda dalam masa yang ditetapkan, minta emel itu sekali lagi dengan klik pada "Forgot password?".

Jika anda memerlukan bantuan lebih lanjut, lancarkan widget chat untuk menghubungi pasukan sokongan kami.

Adakah artikel ini membantu?
73 daripada 151 mendapati ini berguna

Search more articles