Pelarasan dan penolakan pengeluaran Cashback

Mengapa pengeluaran saya ditolak atau dilaraskan?

Anda akan menghadapi masalah ini apabila terdapat perubahan yang tidak dijangka dalam status pengeluaran anda. Pengeluaran anda mungkin telah dilaraskan atau ditolak dan anda tidak tahu sebabnya.


Apa anda boleh cuba

Semak butiran bank anda

Pengeluaran anda mungkin ditolak kerana butiran bank yang dimasukkan tidak betul. Pastikan anda memasukkan nombor akaun bank, bukan nombor maklumat kad.

Penerangan untuk pelarasan Cashback pengeluaran

Dalam kes-kes yang sangat jarang berlaku, kami mungkin telah menyelaraskan jumlah Cashback atau status kerana status kelayakan Cashback anda mungkin telah berubah. Kami mohon maaf jika ini menimbulkan kekeliruan (tetapi kami berjanji ini jarang berlaku). Sekiranya anda perlukan bantuan tambahan, hubungi Sparky, pembantu maya mesra ShopBack, kami akan dengan senang hati membantu anda.

Adakah artikel ini membantu?
10 daripada 26 mendapati ini berguna

Search more articles