Mengapa pengeluaran saya ditolak atau dilaraskan?
Anda akan menghadapi masalah ini apabila terdapat perubahan yang tidak dijangka dalam status pengeluaran anda. Pengeluaran anda mungkin telah dilaraskan atau ditolak dan anda tidak tahu sebabnya.
Apa anda boleh cuba
Semak butiran bank anda
Pengeluaran anda mungkin ditolak kerana butiran bank yang dimasukkan tidak betul. Pastikan anda memasukkan nombor akaun bank, bukan nombor maklumat kad.
Penerangan untuk pelarasan Cashback pengeluaran
Dalam kes-kes yang sangat jarang berlaku, kami mungkin telah menyelaraskan jumlah Cashback atau status kerana status kelayakan Cashback anda mungkin telah berubah. Kami mohon maaf jika ini menimbulkan kekeliruan (tetapi kami berjanji ini jarang berlaku). Sekiranya anda perlukan bantuan tambahan, hubungi Sparky, pembantu maya mesra ShopBack, kami akan dengan senang hati membantu anda.