Isu Status Cashback

Status Cashback saya tidak betul. Apa patut saya buat?

Anda bimbang kerana tiada sebarang kemaskini terhadap status Cashback anda. Ataupun, status Cashback anda mungkin sudah luput dan anda sedang mencari ikhtiar untuk mengaktifkannya semula. Ini adalah jalan penyelesaian yang boleh membantu anda dalam situasi sebegini.


Apa anda boleh  buat

Jumlah Cashback: Calculating

Untuk pelancongan

Untuk kebanyakan pembelian berkaitan dengan pelancongan (cth Expedia, Booking.com, Agoda, dll), Cashback hanya akan disahkan selepas tarikh daftar keluar penginapan. Setiap syarikat pelancongan juga menetapkan jangka masa pengesahan yang berbeza.

Untuk aplikasiUntuk laman web

Untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang Cashback anda, pergi ke Lifetime earnings pada skrin utama. Kemudian, pergi ke Cashback in dan klik pada Tracked untuk butiran yang lebih terperinci.

Cashback status issues_app_SS_01.png

Cashback status issues_app_SS_02.png

Cashback status issues_app_SS_03.png

Pembelian bukan pelancongan

Dalam situasi lain, jumlah terakhir Cashback hanya akan dikemaskini setelah pembelian disahkan.

Anda boleh dapatkan butiran berkenaan jangka masa di Lifetime earnings → Cashback activity dan tekan Pending untuk maklumat terperinci.

Cashback Luput

Kami akan hantar e-mel peringatan 2 bulan sebelum Cashback anda luput untuk memastikan akaun anda kekal aktif dengan membuat sekurang-kurangnya 1 pembelian melalui ShopBack dalam tempoh 1 tahun.

Sekiranya Cashback anda telah luput, hubungi Sparky, pembantu maya ShopBack di bahagian bawah untuk dapatkan bantuan daripada pasukan Khidmat Pelanggan kami.

Cashback Hilang

Untuk Cashback yang tidak dijejak ataupun tidak lengkap, sila lihat artikel ini Isu penjejakan Cashback: Cashback hilang atau tidak lengkap.

 

 

 

 

 

 

Adakah artikel ini membantu?
38 daripada 145 mendapati ini berguna

Search more articles