Status Cashback saya tidak betul. Apa patut saya buat?
Anda bimbang kerana tiada sebarang kemaskini terhadap status Cashback anda. Ataupun, status Cashback anda mungkin sudah luput dan anda sedang mencari ikhtiar untuk mengaktifkannya semula. Ini adalah jalan penyelesaian yang boleh membantu anda dalam situasi sebegini.
Apa anda boleh buat
Jumlah Cashback: Calculating
Untuk pelancongan
Untuk kebanyakan pembelian berkaitan dengan pelancongan (cth Expedia, Booking.com, Agoda, dll), Cashback hanya akan disahkan selepas tarikh daftar keluar penginapan. Setiap syarikat pelancongan juga menetapkan jangka masa pengesahan yang berbeza.
Untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut tentang Cashback anda, pergi ke Lifetime earnings pada skrin utama. Kemudian, pergi ke Cashback in dan klik pada Tracked untuk butiran yang lebih terperinci.
Untuk mendapatkan maklumat yang lebih terperinci Cashback anda, pergi ke ikon Akaun anda dan klik Cashback Overview. Kemudian, klik Pending untuk butiran lebih lanjut tentang Cashback anda.
Pembelian bukan pelancongan
Dalam situasi lain, jumlah terakhir Cashback hanya akan dikemaskini setelah pembelian disahkan.
Anda boleh dapatkan butiran berkenaan jangka masa di Lifetime earnings → Cashback activity dan tekan Pending untuk maklumat terperinci.
Cashback Luput
Kami akan hantar e-mel peringatan 2 bulan sebelum Cashback anda luput untuk memastikan akaun anda kekal aktif dengan membuat sekurang-kurangnya 1 pembelian melalui ShopBack dalam tempoh 1 tahun.
Sekiranya Cashback anda telah luput, hubungi Sparky, pembantu maya ShopBack di bahagian bawah untuk dapatkan bantuan daripada pasukan Khidmat Pelanggan kami.
Cashback Hilang
Untuk Cashback yang tidak dijejak ataupun tidak lengkap, sila lihat artikel ini Isu penjejakan Cashback: Cashback hilang atau tidak lengkap.